وزیر اقتصاد در اولين جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي خراسان رضوي در سال جاری با حضور معاون اول ريیس جمهور

وزیر امور اقتصادی و دارایی در اولين جلسه اقتصاد مقاومتي سال 1400 استان خراسان رضوي که با حضور معاون اول ريیس جمهور برگزار شد اظهار داشت: عملکرد چشم گیر تولید تجهیزات مبارزه با بیماری کرونا در استان خراسان رضوی، نياز ساير استان های کشور را نیز برطرف کرد.

به گزارش شبکه اقتصادی  و دارایی ایران (شادا)، دكتر فرهاد دژپسند در ادامه با اشاره به انعقاد تفاهم نامه گمرك جمهوری اسلامی و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ايران در ستاد اقتصاد مقاومتی استان خراسان رضوی در سال گذشته گفت: این تفاهم نامه منجر به تأمین مالي ١٥ دستگاه ايكس ري در دهه فجر سال 1399 براي كل كشور شد.
وی افزود: كارگروه ويژه تأمین مالي براي طرح هاي اولويت دار استان خراسان رضوی در اواخر سال ١٣٩٨ تشكيل شد و به صورت ويژه با مشاركت مسئولان ملي و استاني در حال فعاليت است.
در این جلسه از ستاد اقتصاد مقاومتي خراسان رضوي به عنوان ستادی که فراتر از سطح كشور فعاليت كرده یاد گردید و تصریح شد، این ستاد رتبه اول در جلسات و رتبه دوم در مصوبات در كل كشور را دارا است.
شایان ذکر است، در ادامه جلسه ستاد اقتصاد مقاومتي خراسان رضوی، واحد گندله سازي با عنوان آروند نوين رشتخوار، با اشتغالزايي ١٥٢ نفر در شهرستان رشتخوار، به صورت وبيناري افتتاح شد.