معرفی کتاب ایستاده در اوج مترجم: منیر محمدی نماینده کد 4344

ایستاده در اوج یا A VIEW FROM THE TOP یکی از آثار ارزشمند زیگ زیگلار که برای اولین بار در سال 2019 در آمریکا به چاپ رسید و امسال برای اولین بار در ایران توسط انتشارات نسل نواندیش و به ترجمه منیر محمدی  نماینده کد 4344 بیمه پاسارگاد منتشر شده است.

حرکت از موفقیت به معنا، زیگ زیگلار بیش از سی کتاب پرفروش درباره رشد شخصی، رهبری، فروش، ایمان، خانواده و موفقیت نوشته است. او یک مرد خانواده، متعهد، وطن‌پرستی فداکار و یکی از اعضای فعال کلیسا بود. سبک ارائه منحصر به فرد او و سخنرانی قدرتمندش افتخارات زیادی برای او به ارمغان آورد و هنوز هم یکی از چند بعدی‌ترین مراجع در نهضت توان انسانی به شمار می‌رود.

کتاب ایستاده در اوج ترغیب تان می کند تا همیشه در بهترین حالتی باشید که می توانید و متقاعدتان می کند تا آنچه دارید و آنچه می توانید انجام دهید و آنجه انجام خواهید داد را پرورش دهید . زیگ زیگلار همچین به شما می آموزد:

– چطور به تمام ابعاد زندگی خود رنگ معنویت ببخشید.

– چطور نه تنها به دیگران کمک کنید ، بلکه یادشان بدهید که روی پای خودشان بایستند .

-چطور با شروع از گام های کوچک ، تغییرات اساسی در زندگی خود ایجاد کنید .

– که شخصیت مهم است .

-چطور ماموریت و بینش خود را باهم ترکیب کنید .

-رمزورازهای پیگیری و به پایان رساندن خوب .

تفاوتی ندارد ، زیگ زیگلار را سال ها دنبال کرده یا برای اولین بار نامش را شنیده باشید ، کتاب حاضر زندگی تان را تغییر خواهد داد. درس های آن کمک می کنند تا به موفقیت برسید و به زندگی تان معنا ببخشید و وقتی این اتفاق افتاد ، به اوج خواهید رسید و در خواهید یافت که نما از بالا چقدر باشکوه است.

وقتی در اوج هستید ،که باور امید و عشق تمام وجودتان را پر کند و بدون خشم ،حرص ،و فکر انتقام زندگی کنید.

زمانی در اوج هستید ،که توانایی های ذهنی،جسمی و معنوی خدادادی خود را بشناسید ،پرورش دهید  و آن را به نام خدا و به نفع بشریت به کار بگیرید.زیگ زیگلار