با نوآوری در فروش بیشتر دیده شوید . . .

اولین رویداد «چهره های شاخص نوآوری در فروش بیمه های زندگی  » با هدف تشویق فروشنده های خلاق و آشنایی شبکه فروش با ایده های خلاقانه برگزار خواهد شد.

 

بیمه پاسارگاد  در اقدامی متفاوت امسال در کنار بررسی کمی آمار عملکرد نمایندگان فروش سراسر کشور  با برگزاری رویدادی متفاوت معیار جدیدی را برای انتخاب فروشنده های برتر خود بکار می گیرد. معیاری  متفاوت تا صرفا آمار و اعداد فروش نشان دهنده عاملان برتر فروش نباشد و ابعاد نوآورانه و خلاقانه  نیز مورد توجه قرار گیرد .

 

بیمه پاسارگاد خواهان ایده های نوآورانه فروش . . .

مشارکت کنندگان در رویداد «چهره های شاخص نوآوری در فروش بیمه های زندگی» بر مبنای خلاقیت ها و نوآوری هایی که در حوزه فروش پیاده سازی کردند مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت این اقدام کمک خواهد کرد تا تمام عاملان فروش فرصت دیده شدن را داشته باشند.

 

ایمان ارسطو مدیر عامل شبکه نوآفرینی پلنت مسئول برگزاری رویداد «چهره های شاخص نوآوری در فروش بیمه های زندگی» در جمع هیات داوران گفت:

با توجه به گستره وسیع شبکه فروش بیمه پاسارگاد و تخصصی بودن این حوزه «پلنت» به عنوان تنها مرکز نوآوری در صنعت بیمه و حوزه های مالی که در سه محور اصلی از جمله مجوز شتابدهی، خانه خلاق و فضای کار اشتراکی فعالیت دارد به عنوان برگزار کننده رویداد انتخاب شد.

بر این  اساس محور خانه خلاق  که یکی از محور های کاری «پلنت» است امکانی را فراهم کرده تا بیمه پاسارگاد به جهت گستره وسیع شبکه فروش خود بتواند رویدادی با محوریت فروش و خلاقیت های فروش را برای اولین بار در کشور برگزار کند و شاهد تحولی ویژه و خاص در این حوزه باشد.

حوزه خلاقیت فارغ از اعداد ارقامی است که به طور روتین مبنای بهره وری قرار می گیرد . با توجه به اینکه برخی تلاش های خاص که با توجه به فرهنگ مناطق دستخوش تغییراتی می شود و منجر به نقوذ بیمه در یک منطقه می شود  که در امار دیده نمی شود

از طرفی رویکرد تقدیرها معمولا در حوزه فروش از نمایندگان پر تراکنش است  این موضوع رفته رفته منجر به کاهش انگیزه در نمایندگان فروش مناطق کم برخوردار، نوپا و … خواهد شد. بنابراین با برگزاری رویدادهای این چنینی که بیمه پاسارگاد برای اولین بار در کشور استارت برگزاری آن را زده است به عنوان محرکی ویژه  منجر می شود تا نمایندگان فروش  در کنار موضوعات آماری از جمله افزایش فروش بیمه نامه شیوه های فروش خود را نیز همواره به روز کنند اقدامی که منجر می شود شبکه فروشی پویایی، نوآوری ، خلاقیت و روزآمدی در فروش همواره حفظ شود.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *