آموزش، مسیر رسیدن به تعالی در سازمان

با توجه به اهمیت سطح آموزش برای سازمان‌ها و استراتژی بیمه پاسارگاد در خصوص بروز بودن دانش حرفه‌ای نیروهای انسانی، به همت مدیریت سرمایه انسانی، در سال 1402 دوره آموزشی رفتار سازمانی متناسب با فرهنگ حاکم بر شرکت برای کلیه همکاران در سطوح مختلف سازمانی طراحی و اجرای آن از مرداد ماه آغاز و در دی ماه به پایان رسید.

دوره رفتار سازمانی به منظور آموزش تعاملات حرفه‌ای و متناسب با استانداردهای سازمانی به صورت کاربردی در راستای ارتقاء توانمندی‌های فردی همکاران طراحی و برگزار شد.

این دوره آموزشی با تمرکز بر سرفصل های مهارت‌های ارتباط مؤثر در سازمان، ایجاد روحیه کار تیمی، نحوه رفتار با ارباب رجوع، اصول تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری، مهارت‌های تعاملی و ارتباطی (مدیریت خشم، مدیریت تعارض، استرس و …)، رفتار شناسی و زبان بدن، مدیریت زمان، اخلاق حرفه‌ای، نظم و انضباط اداری، مسئولیت پذیری، انعطاف‌ پذیری و سازگاری با تدریس دکتر جبار باباشاهی (عضو هیئت علمی دانشگاه تهران) برگزار شد. دوره «رفتار سازمانی» در 35 جلسه آموزشی معادل 9000 نفر ساعت برای 1120 نفر از همکاران در بازه زمانی 5 ماهه در سراسر کشور برگزار شد.