افتخار آفرینی علمی همکاران بیمه پاسارگاد

در «هشتمین دوره کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی و جایزه مسئولیت اجتماعی»، بیمه پاسارگاد موفق به کسب رتبه‌های نخست و سوم بهترین مقالات همایش شد. همچنین در بخش جایزه مسئولیت اجتماعی نیز شرکت موفق به دریافت تقدیرنامه سه‌ستاره شد.

در این رویداد فاخر علمی، همچنین از کتاب آشنایی با مفاهیم کاربردی بیمه های عمر و زندگی به تألیف همکاران بیمه پاسارگاد به همراه هفت کتاب دیگر رونمایی شد.

در هشتمین دوره از رویداد ملی «فرهنگ سازمانی و جایزه مسئولیت اجتماعی» که در روزهای 10 و 11 بهمن ماه 1402 به همت انجمن مدیریت ایران در دانشگاه خاتم برگزار شد، همکاران بیمه پاسارگاد خوش درخشیدند و جوایز متعددی را به نام خود ثبت کردند.

در بخش مقالات این رویداد، مقاله با عنوان «مدل پیاده‌سازی راهبردهای فرهنگ-محور کسب‌و‌کارها در شبکه‌های اجتماعی با تأکید بر فرهنگ ملی» به نگارش آقایان حبیب میرزایی معاون مدیرعامل در طرح، توسعه و آموزش و دکتر علیرضا مهانیان مدیر طرح، توسعه و تحلیل اطلاعات و سرپرست مدیریت آموزش برنده جایزه نخست شد.

همچنین مقاله با عنوان «نقش فرهنگ سازمانی دیجیتال بر عملکرد شرکت‌های فعال در صنعت بیمه» به نگارش خانم‌ها مهتاب تدین و سارا موفقی اردستانی، همکاران مدیریت اتکایی بیمه پاسارگاد برنده جایزه سوم شد.

افتخارآفرینی بیمه پاسارگاد به همین‌جا خلاصه نشد و در این رویداد کتاب آشنایی با مفاهیم کاربردی به تالیف هدیه ولی زاده ، مهران حسنخانی و علیرضا شمس، مدیریت و همکاران مدیریت بیمه های عمر و تأمین آتیه به همراه هفت کتاب دیگر از سایر مؤلفان رونمایی شد.

در کنار دریافت جوایز متعدد علمی در بخش مسئولیت‌های اجتماعی این رویداد، بیمه پاسارگاد موفق به دریافت لوح تقدیر سه‌ستاره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت نیز شد.